Telefonska podrška i daljinski pristup računalu
Razumijemo važnost pouzdanog rada sustava navodnjavanja u vrućim ljetnim danima i klijentima smo na raspolaganju unutar i izvan radnog vremena za rješavanje hitnih situacija vezanih za funkcioniranje opreme.
Za korisnike naprednih centralnih upravljačkih sustava osiguravamo on-line podršku preko daljinskog pristupa računalu.
Opseg podrške uvijek prilagođavamo potrebama i stručnoj osposobljenosti klijenta.
Prilagođena podrška
Korisnicima softwarea za upravljanje sustavima navodnjavanja osiguravamo mogućnost periodičke pohrane originalnih podataka i reinstalaciju sustava u slučaju havarija računalnog hardwarea.
Profesionalnim instalaterima smo uvijek na usluzi za pomoć u suočavanju sa izazovima na terenu, ne samo u pogledu funkcioniranja opreme nego i nalaženju najboljih rješenja za specifične situacije.
Manje iskusnim instalaterima i novim kupcima na usluzi smo za tehničku podršku na terenu u sklopu obuke i unapređenja kompetencija instalaterskog tima.
Za velike korisnike poput hotelskih tvrtki i komunalnih poduzeća prema potrebi organiziramo obuku djelatnika na terenu.
U uvjetima čestih promjena osoblja i potrebe za brzim uvođenjem sezonskih radnika naša terenska podrška izlazi izvan okvira obuke za korištenje opreme i uključuje pomoć u uspostavljanju najučinkovitije organizacije poslova na upravljanju i održavanju sustava navodnjavanja.